Sunday 10 July 2011

bluup.bluup.bluup.haa ~

hyee..hee~rinduu.rinduu.rinduu !!! haha! over pulaa.err.byk cite ny.ha,ny ada bnde na share.semalaa aku gy jalan nana mbe aku.[nuryn,asha,iekaa,pipah,ain,dayaa,hyqal n amir]ktorg gy todays jea.but happy laa.hm,yg pegy pun gonjeng2 sume nye.haha.kelakaa.hee~msedaa penad membelek,menggosip,memilih,kitorang pun berehat laa di MB.
ha,cubaa tgk ny.kelakaa kn mukaa.ta bole bla laa sial muka.haha ! next, semalam jugaa,pagi aku ada kelaas physics samaa encik razali.setelaah 1jam lbih cket kot belajaa,perkhidmatan kitorg di gunakan sebagai penyambut tetamu.ada budaa scla puteri wangsa dtg.buad amal jariah di scla kitorg.hehe . amal jariah jadah , kate nak kutip sampah laa apa laa.tpi huh ! dye yang buad sampah.hee~ buad besabo jea aku.hm .....hey , tak kne tibai dgn aku daa cukup baikk.hee,.[bajet gangster laa pulaa]haha ! bodoe ~



hee.tuu jea kot cite yg aku cakap byk tdy.sebeno nye penad laa na typeny.sakit jarii laa bodoe.hee~nty kita bersua lgy yaa. tootools (:
SUKA POST AKU KAN . LIKE EH :) thankyou.iloveyou . wehee ^^

1 comment:

semua yang ada hak didy sorang.jangan ambil.AMARAN. peeps :)