Tuesday 18 October 2011

while on the phone with shahrizad . . .
he : sayangg , imissyou sangad-2 . datang lah rumah besuk (aku cakap aku ta sekolah)
"entah nak naik apa aku sehh pergi rumah dia,haih -.- mengada laki aku ny"
he : nak datangg rumah sayangg , tapi tade moto laa pulaa.pacik ta bgy bawa moto jauh-2.kalau na bawa pun kat sini-2 jea.
me : ala , kan daa ada highway baru tuu , dekad jea kudd . 15minit daha sampai . pacik ta perasann kudd :D
he : tengok lah macam mana.
"rindu and bosann punye pasal sampai suruh aku datangg rumah dia , suruh teman sampai jumaat pulaa tuu . jadah.aku sekolah lah sayangg.lain kali , tahunn depann kea kan .aku suruh datangg rumah aku kemain byk alasan -moto tade,moto tade roadtax. haaih -.- sabar jea aku"

*malam ny call lagi . sayangg aku credit habis.HAHA.kesian :D kalau ta call nty , tabole tido pulaa .
SUKA POST AKU KAN . LIKE EH :) thankyou.iloveyou . wehee ^^

No comments:

Post a Comment

semua yang ada hak didy sorang.jangan ambil.AMARAN. peeps :)